PROMOSI DISEMBER : COLLEGEN POWDER BELI 6 PERCUMA 1

images

Untuk pengetahuan semua collegen powder ni dilancarkan pada bulan jun 2012 yang lalu dan Inilah kali pertamanya Shaklee Malaysia mengumumkan promosi Collegen Powder ini.

Untuk pengetahuan semua walaupun produk ini baru berada di pasaran selama 6 bulan tetapi ia telah mendapat banyak sambutan dan hangat diperkatakan.

Shaklee Malaysia mengumumkan Promosi Shaklee BELI 6 PERCUMA 1. Sekiranya anda ingin mengetahui lebih lanjut apa yang collegen ini boleh buat klik sini

Dengan harga Rm1428.00 ini anda mendapat 7 kotak collegen powder ini berbanding harga pasaran Rm298.00 sekotak. Disini anda telah mendapat penjimatan pembelian untuk 7 kotak collegen powder ini. Cuba tekan kalkulator berapa yang anda dapat jimatkan sekiranya anda membeli 7 kotak collegen powder ini. Hampir Rm600+..banyak tu yang anda dapat jimat….

Apa lagi jangan berlengah lagi jom dapatkan collegen powder sekarang

*********************************************************************************************************************************
Saya adalah pengedar Shaklee yang sah di Sarawak (SID 869586). Melakukan penghantaran ke seluruh negara/Indonesia/Brunie melalui pos laju.
Konsultansi percuma sepanjang bergelar pelanggan Sheena E Shop House.
**********************************************************************************************************************************
Mahu Jadi Ahli Shaklee? Jangan Tunggu Lagi. Jadi Ahli, Jaga Kesihatan, Tambah Pendapatan. Hubungi saya untuk daftar segera
.

TERUJA DENGAN KOMEN POSITIF PENGGUNA KOLAGEN SHAKLEE YANG ASLI!

Salam bahagia buat semua..
Hari ni sangat2 gembira kerana, hari ini hari Nuzul Quran, yang menandakan sudah sampai malam-malam TERAGUNG Ramadhan dan juga gembira kerana membaca feedback POSITIF dari pengguna2 KOLAGEN/COLLAGEN Shaklee, antara kolagen2 yang dihasilkan dari sumber MARIN, bukan sumber bovine mahupun plasenta.
Pertama sekali, saya ingin kreditkan penghargaan kepada KakCery, respons2 POSITIF ini saya share dari blog beliau 🙂

Testi dari pengguna yang sudah jatuh cinta dengan kolagen Shaklee
Komen yang memberikan feedback untuk eyebag
Kesan pada kulit dan sembab mata
Kesan pada kulit dan juga susu ibu
Kesan kolagen pada susu ibu

Alhamdulillah, respons yang sangat memberangsangkan. Ini bukannya jaminan dari saya, tapi ini hanyalah pendapat dan komen para pengguna yang telah mencuba kolagen Shaklee ini. Nak tau bagaimana cara2 membuat masker dari kolagen? PM saja saya, nanti saya bgtahu cara-caranya 🙂 Tak cuba tak tau kan? Bila dah cuba PASTI JATUH CINTA!

Hubungi saya untuk konsultasi pengambilan supplement semulajadi ini daripada saya, hasheena73@gmail.com/
0128844580/
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease
Credit….

Vitamin Kulit Cantik – Rahsia Lebih Gebu, Licin & Cerah

Vitamin Kulit Cantik – Rahsia Lebih Gebu, Licin & Cerah

“Kak…Kalau nak kulit cantik nak makan apa ek? Ada tak vitamin kulit cantik?” Nah, itu lah soalan yang selalu saya terima. Mungkin kerana melihatkan kulit saya yang licin, gebu dan lagi tidak bertompok-tompok bekas jerawat atau jeragat membuatkan ramai yang tertanya-tanya.
Saya mengamalkan pemakanan tambahan Shaklee sebagai sumber vitamin kulit cantik saya kerana keberkesanannya hasil ujikaji klinikal, pasti selamat digunakan kerana daripada unsur semulajadi serta mesra alam.

Jangan tak tahu. Sebenarnya, banyak wanita cantik di luar sana yang menggunakan Shaklee dalam diam tau. Mari saya tunjukkan vitamin kulit cantik yang saya sendiri gunakan setiap hari sampai orang sekeliling saya pun terkejut dengan perubahan ketara:

  1. Energy Soy Protein (ESP): Setiap 21 hari sel kulit kita akan mati dan digantikan dengan sel kulit yang baru. Parut-parut jerawat di wajah anda selama ini adalah akibat sel-sel kulit mati tidak diperbaharui dengan sel-sel kulit yang lebih gebu, bersih, licin dan sihat. Jangan sia-siakan sel kulit yang diperbaharui itu. Ambil kesempatan ini dengan meningkatkan kualiti sel-sel kulit yang diperbaharui menerusi bekalan protein (ESP) secukupnya.
  2. Vitamin C membantu mengekalkan paras kolagen yang kritikal bagi wajah anda. Kekurangan paras kolagen mengakibatkan kulit wajah anda kelihatan tua. Inilah sebabnya banyak artis Hollywood mementingkan tahap kolagen yang mencukupi; walaupun berusia 50 tahun ke atas, agar wajah kekal licin, tegang dan sihat seperti wanita muda 20-an.
  3. B Complex penting bagi memperbaiki peredaran darah dalam badan dan meratakan warna tona kulit pada wajah. Tidak timbul lagi masalah kulit wajah yang bertompok-tompok. Selain itu, B Complex juga membantu dalam menstabilkan hormon badan kita; juga sesuai untuk mengurangkan rasa marah atau stress. Ini juga membantu dalam menghasilkan kulit yang cantik dan ceria.
  4. Vitamin E mampu memudarkan parut jerawat di wajah anda dengan berkesan. Selain itu, ia juga merupakan ejen antioksidan dan anti-penuaan yang hebat. Pasti orang lain beranggapan anda sedang berjalan dengan adik; padahal anak sendiri, selepas mengambil vitamin kulit cantik ini secara berterusan.

Gabungan semua vitamin-vitamin di atas membantu dalam mencegah jerawat serta melupuskan parut-parutnya jika di ambil secara istiqamah. Wajah anda pasti kelihatan berseri dari dalam; tanpa perlu mekap berlebihan yang mungkin merosakkan kulit, hari raya nanti. Masa tu nanti, suami andalah orang yang paling bangga; sambil mengusap-usap pipi anda yang cantik itew~

credit :mamachrysalis.com

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit

* Sila hubungi saya utk sebarang pertanyaan dan pesanan:

Hasheena