OSTEMATRIX

OSTEMATRIX
SEMENANJUNG MYR SABAH/SARAWAK MYR

Item Name OSTEMATRIX
Price MYR
Description
SILA EMAIL/SMS/WHATSAPP UNTUK HARGA


Tulang merupakan struktur penting di dalam tubuh manusia.  Ia merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru, jantung, hati dan ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-otot dan tubuh secara bebas.  Mengekalkan kesihatan tulang secara optima adalah penting bagi mendapatkan kesihatan optima menyeluruh. 

Lebih daripada Sekadar Kalsium

OsteMatrixTM membekalkan nutrien-nutrien harian termasuk kalsium yang dapat membantu dalam pembentukan dan penjagaan tulang dan gigi.  Ia juga mengandungi magnesium, vitamin D dan mineral zink, tembaga dan manganese untuk membantu dalam memelihara kesihatan yang baik.  Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Available Stock aDA
Misc Place extra thumbs/images of product here
Advertisements

Alfalfa

Alfafa
Semenanjung -small MYR Sabah/sarawak – small MYR Semenanjung- bIg RM97.50 MYR Sabah/sarawak – big RM102.50 MYR

Item Name Alfalfa
Price MYR
Description
SILA EMAIL/SMS/WHATSAPP UNTUK HARGA

Sumber Zat Makanan Semulajadi & Klorofil 
Alfalfa merupakan pusat pengumpulan segala nutrien.  Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam enam meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, sementeara daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi.  Alfalfa mengandungi vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi

Alfalfa Complex merupakan satu Formulasi Shaklee Signature yang pada asalnya dibangunkan oleh Dr. Shaklee pada tahun 1950s.
•    Sumber semulajadi alfalfa.
•    Pil juga boleh dihancurkan dan dicampur ke dalam air 
      sebagai minuman herba semulajadi.

Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa). Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan. 

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos,merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Available Stock ADA
Misc Place extra thumbs/images of product here

Gusi berdarah ketika Hamil

Sebenarnya apabila badan kekuarangan kalsium, simpanan kalsium di dalam tulang kita yang digunakan, bukan daripada gigi.

Kalsium yang diperlukan oleh bayi dalam kandungan diambil daripada tulang ibu dan bukannya gigi ibu. 
Pernahkan anda dengar apabila seseorang wanita mula sakit gigi, ada yang akan mengusik mengatakan ada bayi dalam kandungan?

Oleh itu, ibu-ibu yang hamil dinasihatkan untuk mengambil diet yang kaya dengan kalsium kerana kalsium amat diperlukan semasa kehamilan. Nutrien lain yang perlu diambil semasa hamil ialah protein, fosforus, Vitamin A, C dan D. Pengambilan diet seimbang ini penting untuk perkembangan sihat ibu dan bayi.

Kalau dengar kalsium mesti kita akan kaitkan dengan susu. Untuk ibu hamil yang kekurangan kalsium, anda boleh cuba OSTEMATRIX keluaran Shaklee. Sesuai untuk Ibu hamil yang kekurangan Kalsium. Untuk ibu yang TIDAK MINUM SUSU, anda perlu ingat KALSIUM penting untuk anda dan BAYI anda!!

Saya sendiri selepas mengamalkan OSTEMATRIX ketika mengandung, kejang kaki waktu malam pun semakin kurang, dan saya tak perlu tutup hidung untuk memaksa tekak saya menerima SUSU!

Menariknya ostematrix ini satu capsule ostematrix bersamaan dengan segelas susu! Jadi sangat berbaloi!!

credit

*********************************************************************************
Saya adalah pengedar Shaklee yang sah di Sarawak (SID 869586). Melakukan penghantaran ke seluruh negara/Indonesia/Brunai melalui pos laju. Berminat boleh hubungi saya di 0198668615/0128844580 atau email di sheenaeshoptrading@gmail.com Konsultansi percuma sepanjang bergelar pelanggan Sheena E Shop House. ********************************************************************************* Mahu Jadi Ahli Shaklee? Jangan Tunggu Lagi. Jadi Ahli, Jaga Kesihatan, Tambah Pendapatan. Hubungi saya untuk menjadi rakan seperjuangan di Shaklee
Online form powered by 123ContactForm.com | Report abuse

Ostematrix-Nutrien untuk kalsium yang kuat dan sihat

Anda tentu pernah dengar tentang kalsium kan. Kebiasaannya kalsium ni terdapat dalam susu dan ikan.

Tahukah anda kalsium amat penting bagi pembentukan tulang dan gigi yang kuat. Yang menyedihkan ramai yang tidak mengambil berat tentang kalsium ini. Ini kerana kesedaran hanya timbul apabila ada masalah yang berkaitan kesihatan.

Bagaimana dengan megnesium? Adakah magnesium ini dikenali ramai seperti mana anda kenal dengan kalsium. Tahukah anda yang Kalsum dan megnesium ini adalah berkait rapat dan menyokong antara satu sama lain.

Secara amnya kalsium diperlukan untuk mengekalkan tulang dan gigi serta mencegah osteoporosis (tulang reput) serta membantu mengecutkan otot jantung, penghantaran maklumat saraf, pembekuan darah, melegakan pedih hati serta membantu mereka yang mengidap darah tinggi.

Untuk pengetahuan semua badan akan menyerap semua kalsium secara maksimum apabila usia seseorang itu dibawah 35 tahun. Bagaimanapun kajian mendapati seseorang yang berusia 65 tahun keatas yang mengambil makanan tambahan serta kaya dengan kalsium dapat mengekalkan risiko keretakan tulang.

Di sini saya memperkenalkan kepada anda….

Ostematrix bukan bertindak sebagai kalsium sahaja…

Ostematrix mengandungi gabungan yang sempurna untuk membina tulang yang kuat dan sihat..

  • 1,000 mg (100% DV) kalsium unsur dari sumber alam semula jadi yang paling yang concentrated dan mudah diserap



  • 400 mg (100% DV) magnesium untuk membantu menggabungkan kalsium ke dalam tulang dan membantu menguatkan tulang

  • 400 IU vitamin D (100% DV) untuk merangsang penyerapan kalsium

  • Boron dalam jumlah yang disokong secara klinikal untuk membantu metabolisme tulang

  • Vitamin K membantu mengikat mineral untuk membentuk tulang

  • Mangan, copper, dan zink cofactor yang mengaktifkan enzim yang membantu membina jisim tulang


Ia mengekalkan darah yang normal serta mengurangkan gejala sesungut dikalangan wanita yang datang bulan.

Siapa yang perlukan ostematrix ni..

  • Ibu menyusukan anak dan mengandung
  • Suami/isteri bekerja yang selalu kepenatan dengan kerja
  • Warga emas
  • Wanita yang mengalami masalah PMS – sakit semasa datang bulan
  • Mereka yang mengalami kekejangan otot

inilah masanya untuk hadiahkan kepada yang tersayang! Duit bukan ukuran jika dibandingkan dengan kesihatan sepanjang hayat.

 

**********************************************************************************
Saya adalah pengedar Shaklee yang sah di Sarawak (SID 869586). Melakukan penghantaran ke seluruh negara/Indonesia/Brunai melalui pos laju. Berminat boleh hubungi saya di 0128844580/0178541176 atau email di hasheena73@gmail.com Konsultansi percuma sepanjang bergelar pelanggan Sheena E Shop House. ********************************************************************************** Mahu Jadi Ahli Shaklee? Jangan Tunggu Lagi. Jadi Ahli, Jaga Kesihatan, Tambah Pendapatan. Hubungi saya untuk menjadi rakan seperjuangan di Shaklee
Online form powered by 123ContactForm.com | Report abuse

ADAKAH KALSIUM ANDA CUKUP?

JANGAN MENYIKSA DIRI SENDIRI atau ahli keluarga sekiranya dapat dielakkan.



OSTEMATRIX@KALSIUM amat perlu bagi setiap orang. Sesiapa saja amat…amat memerlukan kalsium apatah lagi orang tua, ibu mengandung, ibu yang menyusukan anak. Ini disebabkan badan kita memerlukannya untuk pembentukan badan dan bagi mengekalkan tulang dan gigi yang kuat. (membesar dengan kuat!)


Tahukah anda berapa banyak kalsium diperlukan? Menurut Institut Kesihatan Kebangsaan, ia mengesyorkan wanita memerlukan 1000mg sehari dan 1500mg bagi wanita pasca putus haid. Kecuali anda seorang “kaki susu” serta mengambil berat piramid pemakanan anda. Adalah sukar untuk memperolehi jumlah kalsium ini menerusi diet seharian kita. Kebanyakan wanita menghadkan pengambilan susu dan keju kerana kalorinya tetapi realitinya, pengambilan purata bagi wanita hari ini ialah kurang dari 600mg kalsium sehari, inilah sebab utama kita golongan hawa mudah dilanda wabak osteoporosis.


Antara Tanda-Tanda Kekurangan Kalsium:


<!–[ifOtot & Saraf:

<Kebas dan rasa yang mencucuk keliling mulut, jari-jari tangan dan kaki.

  Kejang otot

<Wheezing(pernafasan berdehit)

<Susah menelan

<Suara berubah akibat laryngospasm


<!–[if Saraf:

<Mudah marah, terjejas keupayaan intelektual, kemurungan, dan perubahan personaliti

<Letih

<Sawan

<Lain-lain pergerakan yang tidak terkawal


<!–[   Jantung

<Sesak nafas

<Tanda-tanda lemah jantung…cepat penat

  Kulit

<Rambut kasar

<Kuku rapuh

<Psoriasis (sakit kulit)

<Kulit kering


    V. Lagi Tanda-Tanda Kekurangan Kalsium:

   Kekejangan atau kram otot

   Sukar/susah nak tidur

   Perasaan berdebar2

   Eczema-penyakit kulit

   Rapuh kuku

  Sakit Sendi

  Tekanan darah tinggi

   Gigi reput

<Paras Kolestrol timggi

<Kebas-kebas kaki dan tangan

  Rheumatiod arthritis

 Rickets


Oleh itu, saya ingin berkongsi antara manfaat yang anda perolehi sekiranya mengambil OsteMatrix ini yang mencukupi… 4 biji sebelum tidur.

1. Menguatkan tulang, kuku, kerangka,, gigi, sistem saraf dan menghalang

osteoporosis;

2. Memperbaiki kekejangan dan kebas. Ini bagi ibu-ibu yang mengandung dan

menyusukan anak. Please..& pleaselah ambil kalsium ini untuk elak kram di

betis kaki itu. Adduuhhh sakitnya kram semasa tidur tu…Jadi, ambiklah

kalsium 4 biji sebelum tidur;

3. Memperbaiki hiperaktiviti perut dan sakit gastric. Share sikit…emak saya

cakap selepas dia ambil OsteMatrix ni…dia selalu buang angin dan perut dah

kurang sakit macam dulu2. Emak saya gastric. Saya pula…bila ambil kalsium

ni senang lawas yu. No more sembelit.

4. Meringankan stress. Tidak kira kaum hawa ataupun adam…mesti stress.So,

bila ambil kalsium yang mencukupi, ia dapat mengimbangi tekanan darah,

tidur pun selesa, mood swing ok, sakit kepala kurang bahkan membantu

membuang air kecil.

5. Istimewanya OsteMatrix tanpa sintetik ini ialah ianya mengandungi

magnesium, vitamin D, zinc, kuprum yang berperanan untuk membaiki tulang

anda dan saya…

credit…
                     Cubalah untuk kebaikan diri sendiri dan ahli keluarga tersayang.  Rebutlah kasih sayang dengan memberi nilai kesihatan yang berpatutan. Kalau berminat, sila hubungi saya. Harga istimewa?

 

credit ********************************************************************************** Mahu Jadi Ahli Shaklee? Jangan Tunggu Lagi. Jadi Ahli, Jaga Kesihatan, Tambah Pendapatan. Hubungi saya untuk menjadi rakan seperjuangan di Shaklee ********************************************************************************** Saya adalah pengedar Shaklee yang sah di Sarawak (SID 869586). Melakukan penghantaran ke seluruh negara/Indonesia/Brunai
Online form powered by 123ContactForm.com | Report abuse