Kenapa saya pilih Shaklee?

Assalamualaikum semua..

Hari ni nak cerita pasal kenapa saya pilih Shaklee..

Saya kenal Shaklee sewaktu sedang menunggu hari untuk bersalin anak yang keempat. Masa tu, saya tengah gigih mencari set berpantang yang berbaloi dan boleh disimpan lama. Saya agak serik untuk menggunakan jamu sebab semasa anak pertama dan kedua, set berpantang saya adalah yang berasaskan jamu. Apa yang menyedihkan, jamu-jamu tersebut terbuang begitu saja sebab anak jaundis, rasa pahit yang agak susah nak ditelan, penyediaan yang agak leceh, belum termasuk lagi bab jamu expired (mungkin salah sendiri, tak reti nak handle jamu walaupun berpantang kat rumah mak).. isk, macam2 alasan la kiranya.. memang terasa rugi bila jamu tu dah tak boleh digunakan lagi.**

**ini adalah pendapat peribadi saya.. pengguna2 jamu dan penjual2 jamu jangan marah saya pulak.. saya still percaya, jamu adalah salah satu kaedah pemakanan yg terbaik untuk merawat badan dari dalam..selain dari supplement 🙂
So, anak ke3, saya google sana google sini.. tertarik hati dengan Shaklee. Kebetulan, semasa pregnant anak ke3, doc kata saya harus di-czer sebab baby songsang. Jadi, pada pendapat saya Shaklee terbaik untuk membantu saya mempercepatkan proses baik pulih luka pembedahan, dan mengembalikan tenaga semasa dalam pantang. Oh, lagi satu, Shaklee boleh dimakan walaupun baby jaundis.

Maka, saya pun order set berpantang Shaklee dengan tambahan Vita E Complex + ESP. (ESP dihadiahkan oleh kakak). Alhamdulillah, kuasa Allah, saya tak jadi di-czer. Baby dah pusing so boleh bersalin normal. Lepas bersa Shaklee dalam pantang. Badan cergas juga walaupun baby kerap bangun berjaga malam. Baby alin, saya terus makan Shaklee. Mak saya bising2 juga sebab tak ambil jamu. Memang best gunsaya G6PD tapi alhamdulillah, dia kena jaundis cuma 3 hari je..

Kenapa percayakan Shaklee?
Shaklee berjaya membuatkan saya tak toleh produk lain kerana perkara di bawah :

Shaklee telah melaburkan lebih daripada USD250 juta dalam pembangunan produk yang lengkap, penyelidikan dan percubaan-percubaan klinikal. *kan banyak tu..sebab nak pastikan pengguna dapat HANYA YANG TERBAIK..!
Setiap tahun lebih kurang 83,000 ujian makmal dan kualiti dijalankan ke atas produk nutrisi dan bahan-bahannya sahaja. *jadi, kenapa perlu pilih produk lain yang diragui kualitinya?

Peneraju dalam produk kesihatan dan pemakanan sejak 1956, Shaklee terus kekal menjadi juara secara saintifik disokong oleh produk terpilih berbanding perubahan yang berisiko. *dah terbukti berada lama di pasaran, dan diyakini semua pengguna.

Produk-produk Shaklee merupakan hasil satu proses mendalam bagi kajian saintifik dan penilaian penyedlidikan pihak ketiga dan juga kajian klinikal bebas oleh kumpulan Pakar Sains Kesihatannya sendiri. *penyelidikan produknya memakan masa bertahun-tahun sebelum dihasil dan dipasarkan 🙂

Shaklee juga merujuk kepada Lembaga Penasihat Saintifik, satu kumpulan kebangsaan yang merupakan ahli sains yang diiktiraf oleh peneraju dalam Institusi akademi dan perubatan. *bukan jenis main redah aje nak hasilkan produk.. semuanya perlu diambil kira! 🙂

Setiap hasil yang dikeluarkan perlu menjalani taraf kecemerlangan. *kann…. 🙂 kalau tak cemerlang resultnya, tak kan terlepas ke pasaran u olls..:)

Setiap produk mesti memberikan dos bahan-bahan yang tepat berdasarkan kajian klinikal.*yesszaa… bukan main taram aje berapa biji nak kasi makan kat pengguna.. harus ada ujian klinikal dulu 🙂

Setiap produk juga perlu dihasilkan oleh bahan-bahan yang tulen dan diformulasi untuk menghasilkan produk yang konsisten. *sebab tu tak ragu2 lagi : ALWAYS SAFE, ALWAYS WORKS, ALWAYS GREEN 🙂
Shaklee menggabungkan bahan sumber alam dan aplikasi sains terbaik dan tidak menggunakan jalan pintas. * there’s no shortcut to success 🙂

Anda bagaimana? 🙂
BERMINAT UNTUK JOINT SHAKLEE?

*********************************************************************************
Saya adalah pengedar Shaklee yang sah di Sarawak (SID 869586). Melakukan penghantaran ke seluruh negara/Indonesia/Brunai melalui pos laju. Berminat boleh hubungi saya di 0198668615/0128844580 atau email di sheenaeshoptrading@gmail.com Konsultansi percuma sepanjang bergelar pelanggan Sheena E Shop House. ********************************************************************************* Mahu Jadi Ahli Shaklee? Jangan Tunggu Lagi. Jadi Ahli, Jaga Kesihatan, Tambah Pendapatan. Hubungi saya untuk menjadi rakan seperjuangan di Shaklee
Online form powered by 123ContactForm.com | Report abuse

Leave a comment