Testimoni Turun 20kg Dengan Set Slimming Shaklee

Assalamualaikum…

Alhamdulillah…Alhamdulillah….Alhamdulillah….Hari yang cukup  tenang dan cukup – cukup ceria..Terasa sangat – sangat bersyukur dengan kurniaan Allah yang tak pernah kurang walau sikit pun…Alhamdulillah….

Hari ni saya nak cerita lagi tentang SET SLIMMING SHAKLEE, rasanya ramai lagi yang tak tahu yang SHAKLEE ni ada set untuk kurus dan kurangkan berat badan, so teruskan membaca ye…
Sebelum tu mari kita tengok testimoni mereka yang telah Berjaya turunkan berat badan dengan Set Slimming Shaklee


STEP 1 – DETOX
Detox atau proses buang adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak dan lendir dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih, barulah segala nutrien yang baik dapat diserap oleh badan pada tahap yang optimum dan proses pembakaran lemak akan lebih mudah. Oleh sebab itu, kunci asas untuk penurunan berat badan yang betul adalah dengan detox. Apakah produk yang sesuai untuk detox?

Anda boleh memilih sama ada Alfafa/Herba-Lax/Fiber untuk detox anda. Bagi mereka yang mempunyai masalah sembelit anda dinasihatkan untuk consume Herba-Lax. Bagi mereka yang tidak mempunyai masalah sembelit bolehlah consume Alfafa atau Fiber mengikut bajet anda. Herba-Lax dan Fiber TIDAK DIGALAKKAN diambil oleh ibu yang breastfeeding ye. Jangan risau, anda yang breastfeeding masih boleh mengambil Alfafa selain fungsinya sebagai MILK BOOSTER. Antara ketiga-tiga produk ni, Fiber adalah yang paling powerful setanding dengan harganya la kan dan Alfafa adalah yang paling slow. 
STEP 2 – FAT EMULSIFIER/ BAKAR LEMAK

Lecithin berfungsi sebagai pemecah lemak. Lecithin dinamakan ‘pengemulsi semulajadi ‘ kerana ia mempunyai kesan melekat pada lemak. Dalam erti kata lain, ia menyebabkan lemak terapun dalam darah dan seterusnya mencegah lemak daripada melekat pada dinding membrane. Lecithin tidak boleh dihasilkan sendiri oleh badan tetapi ianya diperlukan oleh badan.
STEP 3 – PROTEIN

Kenapa perlu protein dalam proses pengurangan berat badan? Protein diperlukan untuk membantu meningkatkan metabolisme badan, meningkatkan perkembangan otot, mengawal nafsu makan dan menjaga otot bebas lemak. Protein juga membantu memelihara otot dalam badan kita. Perasan tak ada orang yang berat badan turun tapi badan FLABBY (menggeleber). Orang yang macam ni, yang turun tu bukan berat tapi mereka ini telah kehilangan otot. Otot penting untuk meningkatkan metabolisme badan bagi pembakaran lemak.  So pilihan protein anda adalah CINCH SHAKE atau ENERGIZING SOY PROTEIN (ESP). 
Cinch Shakes
Merupakan campuran Proprietari Protein dengan Leusina yang bebas laktos, rendah glisemik dan terdiri daripada soya bukan GMO. Cinch Shakes sangat enak dan merupakan cara yang berkhasiat untuk membantu dalam mengekalkan otot perlu dan memberikan anda rasa puas semasa menurunkan berat badan. 
•    Diperkaya dengan Leucine™ bagi mengekalkan otot semasa
      anda menurunkan berat badan
•    Kaya dengan protein bagi membantu anda rasa kenyang
      dan puas
•    Tinggi serat dengan enam gram bagi setiap hidangan

Energizing Soy Protein (ESP)
Merupakan Protein Bukan-GMO yang Lengkap dengan semua Asid Amino Perlu dan  sumber protein soya terbaik.  ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan-GMO berkualiti tinggi  dengan semua  asid amino yang tubuh anda perlukan bagi proses sintesis protein termasuk sembilan asid amino penting.  Berbanding  protein daripada sumber daging, telur dan tenusu,  ESP adalah  rendah  lemak dan  bebas laktosa dan kolesterol.
Khasiat Shaklee ESP:
•    Menyediakan tenaga berkekalan dan membantu menahan
      rasa lapar kerana bekalan sumber tenaga yang konsisten.
•    Protein soya membantu mengurangkan kolesterol.
•    Mengandungi lima  vitamin B penting, separuh daripada
      keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones.  Kajian
      menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal
      kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.*
•    Protein soya bukan-GMO ini dihasilkan di bawah satu
      Program yang digelar Identity Preservation Program (IPP),
      di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti dari
      proses menanam hinggalah saat pemprosesannya
Gabungan ketiga-tiga produk ini akan membantu anda untuk mendapatkan berat badan yang ideal. Yang penting perlu jaga pola pengambilan makanan anda. Makan makanan yang seimbang, bersenam jangan lupa walaupun hanya dengan berjalan kaki. Anda juga disarankan mengambil 2-3 liter air kosong sehari untuk memudahkan proses toksin dan penyerapan vitamin yang diambil.
Bagaimana hendak mendapatkan produk-produk seperti di atas? 
 Hubungi saya segera:

Your Shaklee Independent Distributor
Hasheena
 SMS | Call : 019-8668615/0128844580 Shaklee ID :869586


credit

*********************************************************************************
Saya adalah pengedar Shaklee yang sah di Sarawak (SID 869586). Melakukan penghantaran ke seluruh negara/Indonesia/Brunai melalui pos laju. Berminat boleh hubungi saya di 0198668615/0128844580 atau email di sheenaeshoptrading@gmail.com Konsultansi percuma sepanjang bergelar pelanggan Sheena E Shop House. ********************************************************************************* Mahu Jadi Ahli Shaklee? Jangan Tunggu Lagi. Jadi Ahli, Jaga Kesihatan, Tambah Pendapatan. Hubungi saya untuk menjadi rakan seperjuangan di Shaklee
Online form powered by 123ContactForm.com | Report abuse

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s