1001 Khasiat dan Kebaikan Alfafa Shaklee : Terbaik Untuk Wanita dan juga Lelaki

wahhhh… bila dah asyik bercerita tentang penyusuan ibu ni, rindu la pulak nak menyusu baby lagi:)
kali ni saya nak berkongsi dengan anda semua mengenai salah satu supplemen yang saya rasa wajib diamalkan oleh semua wanita dan lelaki di luar sana, iaitu Alfafa. yer, betul, kaum lelaki pun boleh dan digalakkan mengambil Alfafa. sekejap lagi saya kongsi apa kebaikannya yer.
Ada yang bertanya kepada saya, apakah supplemen yang boleh diamalkan untuk menjaga kesihatan dalaman wanita. Di dalam rangkaian produk Shaklee, Alfafa lah jawapannya. Fungsinya, alaaa….macam kacip fatimah tu:)
Apa itu Alfafa
Tahukah anda yang Alfalfa ni mempunyai 1001 khasiat, dan disebabkan itu lah ia digelar raja segala tumbuhan. Alfalfa merupakan pusat pengumpulan segala nutrien. Akar tunjangnya yang mengunjur sedalam enam meter ke bawah mampu menyerap pelbagai zat dan mineral daripada mendapan di dalam tanah, sementara daunnya mengumpul klorofil yang banyak melalui proses fotosintesis semulajadi. Alfalfa mengandungi Vitamin A, C dan E serta kalsium, potasium, fosforus dan zat besi.
Kelebihan Alfafa Shaklee
Mungkin anda pernah mendengar atau terjumpa produk Alfafa di mana-mana supermarket. Tapi, ianya tak sama dengan Shaklee yer kawan-kawan, kerana ianya adalah alfalfa sprout (biji cambah) dan mungkin ditanam dengan kaedah yang tidak mementingkan teknologi hijau. Istimewanya Alfafa Shaklee, ianya diperbuat dari daun alfalfa bermutu tinggi yang ditanam di California, USA – ditanam tanpa pertisid, racun kulat, bacteriosides, hormon sintetik dan bahan kimia. Dan seperti produk-produk Shaklee yang lain, Alfafa juga TIDAK mengandungi perasa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet tambahan.
Khasiat Alfafa Shaklee
  • Dikatakan tumbuhan terbaik yang mengandungi segala zat keperluan harian
  • Melegakan sakit sendi dan belakang.
  • Menghilangkan kelesuan dan tekanan.
  • Memberi kelegaan semasa haid (untuk wanita).
  • Merawat arthitis
  • Bagus untuk elergi dan ekzema
  • Merawat athma
  • Mencuci usus bagi membuang toksik
  • Mencuci buah pinggang dan merawat kencing kotor
  • Meneutralkan asid dalam badan
  • Merawat masalah keputihan pada wanita (untuk wanita)
  • Membesar dan menegangkan payudara (untuk wanita)
  • Bertindak seperti kacip fatimah kepada para isteri (untuk wanita)
  • Memulihkan urat selepas bersalin (untuk wanita)
  • Membantu masalah penghadaman dan pencernaan
  • Meningkatkan stamina seorang suami
  • Melegakan sembelit
  • Membuang angin dalam badan
  • Milk booster
  • Dan banyak lagi untuk disenaraikan…

Haaaa, itula dia, antara khasiat dan kebaikan Alfafa Shaklee. Apa salahnya laburkan sedikit wang untuk kebahagian rumahtangga anda kan. Tak mahal pun harganya, hanya RM 53 untuk satu otol, ada 330 biji tuuuu. Nak lagi murah, sila hubungi saya ok. Ada harga istimewa untuk anda:)

Testimonial Alfafa Shaklee

Jom kita tengok apa kata pengguna yang mengamalkan Alfafa:

“specialnya Alfafa selain dari membantu menghasilkan susu, keputihan, untuk detoks, satu lagi yang special…ehem..ehem… bila ‘bersama’.. seperti pengantin baru. saya dah amalkan makan Alfafa dekat 2 bulan lepas saya bersalin anak ke3.. masa bersama dengan en hubby.. dia kata macam baru mula2 kahwin, saya rasa u all boleh faham kan…:)”

alfafa memang best.. saya pernah tanya husband (lepas bersama selepas 100 hari berpantang) ada rasa lain tak? husband dengan serba salah cakap adalah lain sikit selepas bersalin ni. dah kurang grip. tapi lepas ambil alfafa, katanya ketat mengalahkan ank dara ko. i love alfafa!”

saya ada eczema, husband pula ada resdung. so bila dah ambil alfafa barula selesa. kalau tidak, sorang asyik tergaru-garu, sorang lagi asyik bersin. Hubungan intim kami bertambah best!! sebab keputihan dah tiada, lepas tu kita punya tutt bersih je, biasalah bila dah bersalin ni mesti ada kan? malah untuk pengetahuan anda semua, alfafa juga boleh memekatkan lagi air mani para suami, sangat sesuai untuk yang merancang menambah lagi ahli keluarga. paling bagus, ambil bersama Vitamin E”
 
credit


********************************************************************************** Saya adalah pengedar Shaklee yang sah di Sarawak (SID 869586). Melakukan penghantaran ke seluruh negara/Indonesia/Brunai melalui pos laju. Berminat boleh hubungi saya di 0128844580/0178541176 atau email di hasheena73@gmail.com Konsultansi percuma sepanjang bergelar pelanggan Sheena E Shop House. ********************************************************************************** Mahu Jadi Ahli Shaklee? Jangan Tunggu Lagi. Jadi Ahli, Jaga Kesihatan, Tambah Pendapatan. Hubungi saya untuk menjadi rakan seperjuangan di Shaklee
Online form powered by 123ContactForm.com | Report abuse

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s