Shaklee Ostematrix – Vitamin Kegemaran Ramai

Assalamualaikum!

Kalau nak tau, antara vitamin kegemaran ibu-ibu selain ESP adalah Ostematrix. Nak tau sebab apa? Sebab ada banyaaakkk kebaikannya.
Saya sendiri, malam tadi telan Ostematrix 4 biji sebelum tido, alhamdulillah lebih mudah bangun pagi tadi. Badan pun rasa lebih segar dan ‘ringan’. Biasalah, bila dah berumahtangga, lagi-lagi dan beranak-pinak, banyak tanggungjawab yang nak diselesaikan. Kalau ada pembantu rumah, tahan lagi. Tapi kalau tak de, pandai-pandailah nak survive. Hah, bila dah penat tu, jangan anak pulak dijadikan tempat melepaskan geram dan amarah kita. Saya pernah terbaca, yang orang perempuan ni bila marahkan suami, dia tak marah direct kat suami dia, tapi dia cenderung melepaskan geram dan marah pada anak dia. Na’uzubillah.. Moga Allah jauhkan kita daripada tabi’at macam tu…

Ok, berbalik pada Shaklee Ostematrix tadi… Ostematrix ni actually Kalsium Magnesium. Bila dengar ‘kalsium’ je, kita otomatik terfikir untuk tulang, gigi dan yang seangkatan dengannya. Betul tak? Tapi, sebenarnya khasiat kalsium, ataupun Ostematrix adalah lebih daripada itu! So, tak hairanlah siapa yang dah cuba Ostematrix ni akan dapati mereka lebih mudah membuang air besar, badan rasa lebih segar, tiada lagi sakit-sakit pinggang atau kebas-kebas
 


Ostematrix ini juga saya sangat syorkan kepada ibu-ibu mengandung, kerana keperluan kalsium magnesium yang tinggi. Jika kita kekurangan kalsium sewaktu mengandung, kita menghadapi risiko untuk sakit gigi, sakit pinggang, simpul biawak, dsb. Ada kawan saya siap boleh main boling lagi waktu mengandung. Tapi, alhamdulillah, dengan pengambilan Ostematrix, tiada sakit-sakit badan macam yang dia alami sebelum ambil Ostematrix. (Jangan main boling waktu mengandung ya!)

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

credit…
 

**********************************************************************************
Saya adalah pengedar Shaklee yang sah di Sarawak (SID 869586). Melakukan penghantaran ke seluruh negara/Indonesia/Brunai melalui pos laju. Berminat boleh hubungi saya di 0128844580/0178541176 atau email di hasheena73@gmail.com Konsultansi percuma sepanjang bergelar pelanggan Sheena E Shop House. ********************************************************************************** Mahu Jadi Ahli Shaklee? Jangan Tunggu Lagi. Jadi Ahli, Jaga Kesihatan, Tambah Pendapatan. Hubungi saya untuk menjadi rakan seperjuangan di Shaklee
Online form powered by 123ContactForm.com | Report abuse

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s