Lecithin Bantu Untuk Kurus dengan Kos Yang Menjimatkan

Ramai yg telefon saya bertanya tentang kelebihan Lecithin Shaklee dlm membantu menurunkan berat badan atau dlm kata lain nak kurus🙂

Di sini saya nak kongsikan testimoni seorang rakan yg telah berjaya mengurangkan berat badannya dengan kos yg menjimatkan! Tak percaya? Lecithin tak semahal program diet di luar sana ya🙂

Emma Kartika kongsikan ini:

“I damn in love with Shaklee litchitin…berjaya menurunkan berat badan dlm 5kg dlm tempoh 2 bulan…tp sayang sekali my stok dah habis!!!! Any dealer yang masih ada stock litchitin??? help!!! help!!!”

Ada lagi:

“Ummi Nida Norazmi penurunan awak lagi laju..sbb awak jaga makan..exercise. Saya tidak langsung…pemakanan macam biasa..semua macam biasa..malah..semua saya makan..tp berat tetap turun..itu bermakna Litchitin..mmg BERKESAN!!!!..”

Ini lagi satu:

“bukan mantop lagi Dilla Jalil..terus bleh pakai seluar lama..:) Nasib baik aku tak wakafkan kat org lain.”
Wah… hebat kan kesan Lecithin🙂 5kg dalam masa 2 bulan tanpa perlu senaman atau tahan makan. Makan je apa2 pun yg kita rasa nak makan TAPI jangan lupa lepas makan tu amik Lecithin!

Kesannya, dahlah makin mantap. Malah, boleh pakai seluar lama lagi!

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
Boleh hubungi saya di 012-8844580 atau emailkan ke hasheena73@gmail.com atau FB saya : Hasheenabeevi untuk sebarang pertanyaan.

Salam kasih sayang🙂

Credit….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s