ACE : Sakit mata

Alhamdulillah dah rasa selesa skit,cuma masih kelihatan sedikit merah pada bahagian mata putih.Dua hari lepas sakit mata melanda diri ini.Hari pertama x nampak tanda2nya lgi, rasa perit je sepanjang hari ingat disebabkan cuaca sekeliling yang panas.Keesokkan paginya bangun je dari tdo mata dah mula membengkak (x nampak sgt boleh siap pergi keje lagi),dah msuk stgh hari baru nampak merah dan makin ‘membukit’ bengkaknya huhu leh dpt mc nih.

Hajat di hati balik dan terus ke klinik ambik mc heheh,rupanya terik matahari kt luar membuatkan mataku lgi perit nak drive pung rasa ting tong.Balik rumah terus lah.Sampai je kat umah mulalah ber”alternatif “dengan :

  • Makan vitamin A ,C dan E (vitamin c sustained release amik 6 biji sepanjang hari tu,2 biji sekali makan)
  • Titiskan air zam-zam sekerap mungkin (beli kt mydin rm6.90)
  • Kerapkan amik wuduk ,ni pesan seorang ustaz katanya masa amik wuduk jangan pejam mata biarkan air mengalir ke dalam mata elok untuk kesihatan mata.

Bgun tdo pagi tadi bengkak dah surut ,rasa perit pung dah kurang .Ermm x payah jmpa MR/MS doctor lgi.dah boleh p keje pung.Sampai tmpt keje ramai yang tertanya-tanya cepatnya hilang sakit mata ,jawapannya(senyum jer hehehe).

*xdapatlah nak mc 2 hari hehehhe…………

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.
 
Untuk maklumat lanjut serta konsultasi percuma hubungi melalui,
 Hubungi saya di – 012-8844580
emel:hasheena73@gmail.com
 
 
credit….

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s