TERUJA DENGAN KOMEN POSITIF PENGGUNA KOLAGEN SHAKLEE YANG ASLI!

Salam bahagia buat semua..
Hari ni sangat2 gembira kerana, hari ini hari Nuzul Quran, yang menandakan sudah sampai malam-malam TERAGUNG Ramadhan dan juga gembira kerana membaca feedback POSITIF dari pengguna2 KOLAGEN/COLLAGEN Shaklee, antara kolagen2 yang dihasilkan dari sumber MARIN, bukan sumber bovine mahupun plasenta.
Pertama sekali, saya ingin kreditkan penghargaan kepada KakCery, respons2 POSITIF ini saya share dari blog beliau🙂

Testi dari pengguna yang sudah jatuh cinta dengan kolagen Shaklee
Komen yang memberikan feedback untuk eyebag
Kesan pada kulit dan sembab mata
Kesan pada kulit dan juga susu ibu
Kesan kolagen pada susu ibu

Alhamdulillah, respons yang sangat memberangsangkan. Ini bukannya jaminan dari saya, tapi ini hanyalah pendapat dan komen para pengguna yang telah mencuba kolagen Shaklee ini. Nak tau bagaimana cara2 membuat masker dari kolagen? PM saja saya, nanti saya bgtahu cara-caranya🙂 Tak cuba tak tau kan? Bila dah cuba PASTI JATUH CINTA!

Hubungi saya untuk konsultasi pengambilan supplement semulajadi ini daripada saya, hasheena73@gmail.com/
0128844580/
** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease
Credit….

Leave a Reply

