Alfafa Mengatasi Masalah Keputihan & ‘Kering Semasa Bersama’

 

 

 
 

Masalah Keputihan memeningkan kepala anda, cara untuk mengatasi nya.
Alfafa atau nama lain nyer, ia jugak dikenali sebagai RAJA SEGALA TUMBUHAN. Alfafa mempunyai pelbagai fungsi dan kebaikan yang tersendiri.
Antara kelebihan Alfafa @ RAJA SEGALA TUMBUHAN :

  1. Mengurangkan Keputihan
  2. Mengatasi Sembelit
  3. Merapatkan dan bertindak seperti kacip fatimah
  4. Mengatasi masalah “keriang” semasa bersama suami
  5. Sebagai detok, untuk mengeluarkan semua kotoran dan toksin dalam tubuh badan
  6. Mengurangkan pelbagai masalah kewanitaan
  7. Mengurangkan masalah kulit & eczema
  8. Melancarkan peredarab darah dalam badan
  9. Melancarkan sistem urinari
  10. Mengatasi masalah kencing tak lawas
Menarikan? Dengan hanya 1 produk tapi 11 kelebihan.

Bagi isteri2 yang mengalami “kering” ketika bersama suami atau dengan kata lain kurang pelicir, alfafa dapat mengurangkan masalah nie sekira pengambilan secara konsisten

Testimonie yang telah menggunakan nya. kebanyakan sangat berpuas hati :


Jadi, tunggu apa lagi? Jika masalah keputihan sudah lama merungsingkan anda, cubalah Alfalfa Shaklee dan rasai perbezaannya!
Amalkan Alfalfa!!
Ya, alfalfa mampu mengatasi masalah keputihan. Saya sendiri antara ramai yang telah alaminya!

Jom baca testimoni rakan saya yang telah bebas daripada belengu keputihan!

tq Ibu Hebat for sharing testimoni nie

Mama nak kongsikan bersama ibu – ibu :

1) Senjak mama mengamalkan alfalfa, masalah keputihan mmg kurang. Ini kerana..terus terang mama cerita..baba sangat2 memuji selepas mama mengamalkannya. Hubungan kami juga menjadi lebih mesra. Bila baba dah puji, mama seronoklah..heheeee. Mama terasa diri mama begitu bersih, lagi satu nak solat pun senang..tidak perlu risau!

2) Mama mengalami masalah sembelit dari sekolah lagi. Mama masih ingat, arwah opah Qaireen selalu cakap macam ni kalau mama dalam toilet “Dilla ko ni berak tahi batu ke?” tapi itulah kenyataannya. Bayangkan senjak dari dulu mama “terseksa” setiap kali nak membuang. Kadang2 tu sampai berdarah! Seminggu tak lebih dari 3 kali membuang. Tapi sekarang Alahmdulillah seminggu 4 ke 6 kali membuang, dan yang paling penting tiada lagi darah yang keluar.

3) Mama juga salah seorang yang mempunyai penyakit eczema. Mama mmg tidak boleh duduk di tempat2 yang kotor, ada rumput, berhabuk, berpasir dan banyak lagi. Malah cadar tilam mama pun, mama akan ganti setiap minggu. Tapi sekarang, Alhamdulillah..seronok sangat bila mama join SGM, sebab waktu SGM kami duduk di tikar yang dibentang atas rumput. Masalah bintik2 dan gatal2 mmg tiada.
 
 
 

Tq to Mama Qaireen for sharing testi kt atas nie
Selain itu, vitamin E juga dikatakan “Vitamin Cinta” dalam hubungan suami isteri.
Hadiahkan vitamin nie utk isteri tersayang. Isteri suka, suami lg sayang..
Credit from pokok sena
 
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit
Sila PM utk mendapatkan detail mengenai produk:
SMS – 0128844580
 

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s